DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

تست تمرکز

سلام دوستان.

اگر برید توی این لینکی که اینجا گذاشتم , میتونید اعصاب و تمرکز خودتون رو بسنجید.این یه بازی آنلاین هست و با Dial-Up هم میتونید این بازی رو انجام بدید.البته بازی نیست یک تست هست.

نحوه ی بازی رو هم توی صفحه ی بازی به علاوه ی اطلاعاتی نوشته.

اگر خواستید میتونید ما رو از نتیجه و زمان کارتون از طریق نظرات مطلع کنید.


لینک تست

نماینده ی پایه ی دوم(DX)

دانلود برنامه ی تصاعد حسابی

یه برنامه ی کامپیوتری فوق العاده (در رابطه با ریاضی) 

 

 برای علاقه مندان به درس ریاضی برنامه ی تصاعد حسابی رو برای دانلود گذاشتم که می تونید با کلیک بر روی   Download file now   این برنامه را دانلود کنید. 

 

این برنامه  با زبان VB.net توسط برنامه ی Visual studios  نوشته شده است و به کمک این برنامه شما میتونید با وارد کردن d و a1 و n و سپس گزینه ی  (find (an مقدار  جمله ی مورد نظر را پیدا کنید. و با وارد کردن d و a1 و an و سپس زدن گزینه ی (find (n جمله ی مورد نظر یا به عبارت دیگر (n) تصاعد را پیدا کنید . 

با تشکر نماینده ی بچه های پایه دوم : DX   

طراحی شده توسط : محمد رضا احسانی

جتگ رستم و جومونگ:



به رستم چنین گفت اون جومونگ!
ندارم ز امثال تو هیچ باک
که گر گنده ای من ز تو برترم
اگر تو یلی من ز تو یلترم

رستم انگار بهش برخورد، یهو قاطی کرد و گفت:

منم مرد مردان ایران زمین
ز مادر نزادست چون من چنین
تو ای جوجه با این قد و هیکلت
برو تا نخورده است گرز بر سرت


ادامه ی مطلب:Go To 

ادامه مطلب ...

نظر سنجی برای روز المپیاد

سلام بچه ها 

لطفا نظر خود را در مورد روز کلاس رفع اشکال المپیاد از بین ۳گزینه زیر اتخاب کرده و در قسمت نظر  بنویسید  فقط گزینه رابنویسید

حتما اسم بنویسید چون با کسانی که نظر نداده باشند بر خورد میشود 

۱ . روز جمعه  

۲ .  زنگ فوقالعاده 

۳ . نباشد

داستان های زیبا وکوتاه


داستان های کوتاه وزیبا


از فرصت ها استفاده کنید!



مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد.

وقتی پولهارا دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید : آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟
مرد پاسخ داد : بله قربان من دیدم.

سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و او را در جا کشت.

او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از آنها پرسید: آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟

مرد پاسخ داد : نه قربان ، من ندیدم ؛ اما همسرم دید!

(لطفا برای خواندن بقیه به ادامه مطلب مراجعه کنید)

ادامه مطلب ...