DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

نظر سنجی برای معاونت جدید

آیا معاونت جدید گزینه ی مناسبی برای جایگزین آقای افتخاری است؟  

کامل و صریح نظر خودتونو راجع به آقای اخوان بگین! تا ببینیم تا چه حد بچه های مدرسه از او راضی و تا چه حد ناراضی هستند!  

بچه ها نگران نباشید و راحت نظرتونو بگید!هیچ اتفاقی برای شما نمیفته!  

اما خداییش ناگفته نباشه امروز با صدای قشنگشون به همه حال دادن!صدای کسی که هیچ وقت در نمیاد یک دفعه در بیاد اونم به این زیبایی آدمو شکه میکنه! 

با تشکر: soroush AO

نظرات 17 + ارسال نظر
آقا بهنام جمعه 9 مهر 1389 ساعت 16:15 http://goldwwe.blogfa.com

سلام
شاید ایشون ازلحاظ بار علمی در سطح بالایی باشند.ولی نتوانستند مثل آقای افتخاری با بچه ها رابطه برقرار کند.
حتی جواب سوال هامون هم با اشاره ی سر وگردن میدند.
(خیلی ساکتن)

سروش مجدپزشکی جمعه 9 مهر 1389 ساعت 16:19 http://soroushao.blogfa.com

سلام!
به نظر مرد خوبی میان اما اصلا برقراری ارتباط رو دوست ندارن!
عاشق تلفن مدرسه هستش و خدا میدونه پول تلفن این دوره چقدر بیاد!
خودم به شخصه چند بار سعی کردم ارتباط برقرار کنم اما نشد!
نخواستن که بشه!
تذکر هارو با سر و حرکات دست میدن که اصلا خوب نیستش!
اما در کنار این همه یه خوبی دارن!
اونم اینکه وقتی میخوان نذکر بدن غرور کسی رو خرد نمیکنن و جلو همه بهش نمیگن و میکشنش یه کناری و باهاش حرف میزنن!
اما به نظرم آقای افتخاری خیلی خیلی خیلی بهتر بود!

به نظر من آقای اخوان ناظم خوبیه و به وظایفش خوب عمل میکنه فقط یه کم تو ارتباط با بچه ها ضعیفه که امید وارو به مرور زمان بهتر شه

رادیکال جمعه 9 مهر 1389 ساعت 17:59

از قوانین مدرسه هم بیشتر گیر میده

محسن باصفا جمعه 9 مهر 1389 ساعت 18:42

مرد خوب و با اخلاقی هست ولی با دانش اموزان نمی تواند خوب ارتباط برقرار کند ادم زیاد خشکی است درست ناظم باید جدی باشد ولی نه اینقدر که نشه اصلا باهاش حرف زد البته بماند که حرف زدن با ایشان فایده ندارد چون با اشاره جواب میدهند . خلاصه اقا ی افتخاری هم سرحال تر بود وهم رابطه قوی با بچه ها داشت.

محمد رضا‌ـ دکی یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 15:30 http://white1generation.blogfa.com

مرد خشکی نی فقط یه ذره دیر با بچه ها گرم میگیره

آرش کاظم تاش یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 17:07 http://www.zorobadblogfa.com

صدای قشنگی دارن ولی نمیدونم چرا انقدر ساکتن ؟
یا کلا انجورین و یا نمب خوان به کسی رو بدن

مهدی عرب یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 17:53 http://WWW.BRAD.BLOGFA.COM

سلام من مهدی ام !
این ناظم جدید ادم بدی نیست ولی بلد نیست ادای ادمایی که می خوان بگن درست جوونم اما خیلی چیز ها بلدم و واقعا هم هیچی بلد نیستن به جز یه صدایی که فقط به درد مداحی می خوره !!!!!!!!!!!!
راستی اصلا از فرهنگ تلفن داری چیزی بارش نیست!!!!!!!!!
راستی بچه هارو می کشه سمت خودشو توی خلوت باهاشون حرف میزنه واین خطرناک ومن به شخصا ازش میترسم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 01:06

آقای اخوان به تریپش نمیخوره آدم بدی باشه فقط یکم تازه کاره به همین علت خشکه ایشا الله رفتارش درست میشه ودر ضمن صدای خیلی قشنگی داره وروز قبل شهادت امام صادق(ع) یه حال توپ به بچه ها داد ...

m.fox دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 11:50

سلام به نظر من آقای اخوان مداح خوبی ولی ناظم جوانی مثل اقای اخوان برای ناظمی یه ذره جوانه ولی در کل ناظمه بدی نیست

سعید دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 14:40 http://www.edocument.ir

بابا این دیگه کیههههههههههههههههههههههههه؟؟؟

هیچ چیش هم خوب نیست!!!

افتخاری خودمونو میخاییییییییییییییییییییییییییییییییم!!!

رادیکال سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 10:02

دست های غیب مانع از نظر دادن از رایانه های مدرسه میشود

m.fox سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 10:06

سلام بجه ها اخوان مداح خوبیه ولی ناظم خوبی نیست چون خیلی جووووونه

پیام چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 21:52

زحمت کش است ولی تامل خوبی بابچه ها نداره

محمد.A یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 16:54 http://www.mohamadraian.blogfa.com

قابل توجه اولیای مدرسه:به نظر من اینکه اقای اخوان مرد خوبیه دلیل بر اینکه ناظم خوبی باشه نیست.
یه نفر هرچه با من جوان رابطش صمیمی تر باشد منم راحت تر حرفشو می تونم قبولش کنم.
اخرین حرف من اینه که چرا اگه من یه خطایی کنم باید بیشتر از اندازه ی خطام تنبیه بشم.
در ضمن وبلاگ خوبیه ولی می تونه بهترم بشه

Milad AE چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 20:27 http://miladae.blogfa.com



آقای اخوان به تریپش نمیخوره آدم بدی باشه فقط یکم تازه کاره به همین علت خشکه ایشا الله رفتارش درست میشه ودر ضمن صدای خیلی قشنگی داره وروز قبل شهادت امام صادق(ع) یه حال توپ به بچه ها داد ...

در ضمن اون نظر بالایی رو هم که بی اسمه من داده بودم از اقای اخوان میترسیدم و اسمم رو ننوشته بودم ...

آقایX شنبه 18 دی 1389 ساعت 17:46

سلام خوب هستین
نظر من(تا جایی که میتونید خودتون سانسورش کنید):آقای اخوان آدم فوق العاده فوق العاده بدقلق،بد اخلاق،ساکت،خشک و علاقه ی زیادی به تلفنش داره من موندم سر ماه آقای غلامیان چجوری میخاد پول تلفن بده ؛هر وقت قیافشو میبینم یاد بدبختیام می افتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد