DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

اعتراض!!!!!

آخه این انصافه؟؟؟ این رسمشه؟؟؟

چه امتحانی بود این آخه؟؟

اصلا امتحان بود یا المپیاد؟

من که اعتراض دارم!

میدونم همه هم اعتراض دارن!!!

کسی بالا 17 داریم؟؟؟؟

اعتراض هاتونو از همین جا اعلام کنید!!!

نظر بدید و نمره ای که قراره بشید رو هم بگید لطفا!!

دیگه حرفی ندارم فقط میدونم که گند خورد تو روحیه ی همه واسه بقیه امتحانا!!

نظرات 20 + ارسال نظر
سروش شنبه 18 دی 1389 ساعت 11:20 http://soroushao.blogfa.com

من که گفتم 17 اینطورا میشم!!!
دیگه نمیدونم!
هرچی کرم معلم!!!

سلام واقعا ا ّخرنامردی نامردی بود این امتحان!!!!!!!!
و منم اعتراض دارم .من احتمالا ۱۴یا۱۵ میشم .میدونید ۶ نمره اونم برای درس ریاضی چه قد ازمعدل کم میکونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 18 دی 1389 ساعت 11:35

من واقعا نمیدونم چی بگم اخه مگه نمره ها و درصدای ریاضی بد بوده که این سوالهای عقده ای مانند رو دادند اخه بی انصافا اینو بچه هم می فهمه که این امتحان ترمه اسباب بازی نیست برا سرگمی بچه هاکه این سوالای سنگینو بدین فقط با این سوالای سنگین که اسمه سوالای ترمو روش گذاشتین ولی بیشتر شبیه المپیاد بود کارنامه و روحییمون خراب کردین من خودم به شخصه گاج و کتابو خورده بودم از مبتکرانم چند تا سوال حل کردم ولی همه ی اینا دربرابر امتحان امروز در حد صفر بود . اخه من نمیدونم هدف شما از این امتحان به این سختی چی بود اخه اگه میخواستید بچه هارو امتحان کنید اخه ترم که بچه بازی نیست برا این امتحان سنگین. خیلی بدم اومد از سوالاتون من اگه دست بالا برام صحیح کنند میشم ۱۵ یا ۱۵/۵ واقعا خوشحال میشید از این که ما .... تو امتحانامون . واقعا متاااااااااااااااااااااااسفم...........

بهنام Mankind شنبه 18 دی 1389 ساعت 11:38 http://Goldwwe.blogsky.com

سلام.
من امتحان رو افتضاح دادم .
سوال های کتاب رو با سوالات امتحان مقایسه کنید.مثلا امتحان ترم بود.من نمیدونم روی چه معیاری این سوال ها داده شده بود.
من سوال های گاج قرمز و گاج مشکی و مرآت و مبتکران و کتاب رو حل کردم آخرش هم اینجوری شد.

میخواستم خواهش کنم اگه میشه یه بار دیگه در حدی که خوندیم امتحان بگیرید.

علی شنبه 18 دی 1389 ساعت 12:37

من که اومدم بیرون اینجوری بودم --->>>
دستتون درد نکنه !!!! مگه با این امتحان آبکی و آسون نیازی به اردو هست ، اصلا مگه خسته می شیم، همه چی آسونه ما چقدر خوشحالیم !!!!!
اردو به این قشنگی ندیده بودیم!!
mr پروری عزیز !!! شما که به قول خودتون کرم و بزرگی دارید !! همه امید بچه ها به شماست only you
به قول شاعر : یه فرصت دیگه !! یه فرصت دیگه !!

علی خدابنده شنبه 18 دی 1389 ساعت 13:02

سلام؟
این چه امتخانیه آخه؟
120 دقیقه وقت واقعا کم بود!
اصلا وقت فک کردن نداشتیم!
خیلی افتضاح بود!
من که همیشه 20 میشم این دفعه پره پر 18 میشم!
یه بار دیگه اگه میشه امتحانو بگیرید!

محمد رضا ناصری شنبه 18 دی 1389 ساعت 13:31

سلام !!!دستتون درد نکنه بگید نمیخواهید کسی نمره بالا بگیره چرا دیگه امتحان میگیرید که کل روحیه بچه هارو مختل کنید از برگه بوی هر چیزی می اومد جز امتحان ترم من که خیلی دست و پا و سر بالا سعی کنید شاید ۱۳-۱۴ ازتون خواهش میکنم یه فرصت دیگه ؛
ولی خداییش ته امتحان بودا هنوز توش موندم فقط امتحان هم در حد اسم و فامیلی نوشتن بود اونم با این سوالات مخ تیلیت کن[:

[ بدون نام ] شنبه 18 دی 1389 ساعت 14:49

سلام من محمد رضا احسانی هستم آقا چه وضع سوال بود مرآت رو میدادید من ۲۰ می شدم . خیلی سخت بود بابا انصاف داشته باشید معدل ها همش خراب می شه با این سوالا من ۱۴ زوری می شم .

آقا ی پروری Please امتحانو از اول بگیر جان مادرتون امتحانو از اول بگیر
امتحانو از اول بگیر
امتحانو از اول بگیر
توروو خدا For god

محسن باصفا شنبه 18 دی 1389 ساعت 15:25

سلام
باور کنید از فکره این امتحانه نمی تونیم در بیام اقای پروری دوست ندارم بگم این چه امتحانی بود گرفتید ولی لااقل میشد این سوالارو برا یه امتحانی بدید که مثل ترم تا این حد مهم نباشه . هرچقدر فکر میکنم میبینم نمیتونم بحتون اعتراض کنم چون معلمیدو هر جور که بخواید میتونید سوال بدید ولی اینو میدونم که شما هم دوست ندارید نمره ی ما کم بشه پس من به جای اعتراض یه خواهش از شما میکنم بیاید در حق ما بچه ها مثل یه برادر بزرگ بزرگی کنید و اگه امکانش هست یه امتحان دیگه بگیرید اگه هم نمیتونید یه راهی پیدا کنید تا نمرمون اینقدر افت نکنه . ازتون خیلی ممنون میشم اگه رسیدگی کنید راستی اقا اینو مطمئن باشید همه بچه تلاش کردن و کم کاری نکردن پس نذارید زحمتامون به حدر بره .باتشکر (محسن باصفا و سهیل ظهرابیان)

محمد خدابخش شنبه 18 دی 1389 ساعت 21:19

سلام بچه ها به گفته ی اقای پروری این امتحان سطح استاندارد بود من میخوام بدونم غیره استانداردش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من که نمرم بین۱۲تا۱۶است اگر میشه یک فرصت دیگه!یک فرصت دیگه!

اشکان یوسفیی پناه شنبه 18 دی 1389 ساعت 22:22

سلام بچه ها من دو چیز کشف کردم
۱ـمنبع این سوالات وسوالات ترم دومکه پیشنهاد میکنم یه نگاهی بکنید این منبع سایت www.harvard.edu
است.
۲ـوزارت علوم اعلام کرد که سوالات کنکور ۹۰ در مدرسه ی امام صادق(امتحان ترم اول )لو رفت.
خلاصه ما که هیچ وجه اشتراکی بین امتحانات قبلی واین امتحان پیدا نکردیم هر کی پیدا کرد به ما هم خبر بده.
با تشکر از طراح سوالات

حجت پاسبانی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 09:45

سوالات خوب بود.آســـــــــــــــــون.ولی در حد المپیاد جهانی بود.
نمیدونم.شاید هم سوال ها واسه المپیاد منظومه شمسی بوده !!!!!!
ریاضی>المپیاد منطق

داریوش مجتهدی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 09:49

سوال ها خیلی بد بود.وقت هم نداشت.

اگر آزمون مرآت رو بارم بندی میکردیم , نمرمون از این بهتر می شود.

بنیامین یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 09:52

سلام.
طبق آخرین خبر هایی که شنیدم , سوال های المپیاد جهانی 2012 لو رفت.

من با بعضی از چیزایی که بچه ها گفتن موافقم.

محمد رضا ناصری یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 10:09

با سلام خبر نگاری BBC با انداختن عکس های ماهواره ای از این امتحان(امتحان ترم اول مدرسه ی امام جعفر صادق واقع در آزادی) و نشان دادن به باراک اوباما در جمعی که تشکیل شده بود از 50نفر از مدال آور ترین افراد جهان در المپیاد های ریاضی به این نتیجه رسیدند که در سوالات المپیاد جهانی سال 2013سرقتی انجام شده و در سددند که عوامل این سرقت را دستگیر و به اشد مجازات برسانند خبر نگار واحد خبر های سیاسی....!!!

بهنام Mankind یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 10:09 http://goldwwe.blogsky.com

سیر تکامل قیافه با دیدن سوال های کتاب از راست به چپ:


سیر تکامل قیافه با دیدن سوال های امتحان از راست به چپ:


دیگه آخر امتحان هممون اینجوری شده بودیم:

الان هم که شدیم.
بعدا هم که (شکلک در دسترس نیست) میشیم.

من امروز شنیدم بیشتر سوال ها از امتحانی بوده که از سوم ها گرفته شده.نمیدونم درست هست یا نه.

نه به امتحان آمار با 60 دقیقه وقت و 2 برگه نه به امتحان ریاضی.

علی اغداملو یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 12:03

سلام
با این سطح سوالا هیچ کس نمره ی خوبی نمی اورد حد اقل 2 level بالا تر از سطح ما می دادید اخه ریاضی ضریبش بالاست خواهش می کنم دوباره امتحان بگیرید

محسن باصفا یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 14:20

بچه ها خسته نشدید اینقدر تیکه انداختیدو اعتراض کردین بچه ها اینو بفهمید امتحان تموم شد حالا چه بد دادین چه خوب بیایید از فکرش در بیایدو به امتحانای دیگتون برسید تا اونارو هم خراب نکردین چون دیگه هر کاری کنید به عقب برنمیگردیم برا جبران. پس بیایید لااقل از همین الان جبران کنیم بجای این که اعتراض داشته باشیم. ماهی رو هر وقت از اب بگیرید تازه است

پروری یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 14:58

خب به نام خدا
اولا که اگه نصف این خلاقیتی که تو نوشتن این مطالب به خرج دادید تو امتحان صرف میکردید این اتفاق نمی افتاد.
ثانیا فردا بعد از امتحان زبان و بعد از بحث اردو درباره سوالها باهاتون میصحبم و بهتون اثبات میکنم که جز ۲ سوال بقیه سوالها رو عینا سر کلاس حل کردیم. عینا! فقط اعدادش عوض شده!
و در نهایت اینکه هنگام تصحیح اوراق تازه فهمیدم که دوستان چقدر به سوالاتی که در طول سال باهم حل کردیم و اینقدر خودمونو واسشون کشتیم زحمت میکشند.
فقط ۵ تا از برگه ها رو صحیح کردم که اتفاقا یکیش آقا سروش خودمون بود که اون ۲ تا سوال خارجی رو حل کرده بعد اومده سوالای مسخره ای رو که پیش از این بارها حل کرده سر جلسه غلط نوشته. شده ۱۸ اما ۱۸ ای که موقع صحیح کردن کلی شنیده که چرا سوالهای سخت رو حل کرده و مسخره ترین سوال ها رو ...
ببخشید طولانی شد اما یادتون باشه که این درس ریاضیه دینی و ادبیات نیست که با حفظ کردن بخواید نمره بالا بیارید. باید مداوما زحمت بکشید و تمرین حل کنید. امیدوارم بقیه برگه ها هم نمرات خوب توش باشه.
حالا فردا با هم بیشتر درباره امتحان میصحبیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد